19 maj

Ja vad ska man skriva idag då tro?

Kanske kan ta lite om helgen,
Åkte till Andreas i torsdags. Han fick komma o hämta mig i Ludvika som vanligt och sen vart de Donken innan vi åkte till Fagersta.
Fredagen då vart de lite jobb med säljresan.. Har iaf kommit igång nu så det är bara att hoppas på att jag får massa mer tid över så jag kan jobba klart med den.. .Andreas jobbade så jag var hemma hos honom själv, men vid halv 3 kom han tillbaka o hämtade upp mig för att jag skulle få följa med ner till Eskilstuna o lämna lite grejer :D så på min lediga fredag fick jag ta o följa med på jobb.. Var riktigt roligt faktiskt. =)
Lördagen var de en Driftingtävling i Grängesberg utanför Ludvika. vart svinkallt eftersom de blåste och snöade/regnade under tiden vi var där.. Orkade inte vara kvar så jätte länge så vi åkte hem igen. '
Igår åkte vi till Kupolen i Borlänge, kollade lite efter ett par studentskor men som vanligt så hittade jag inga. fattar inte att det ska vara så svårt att hitta ett par antingen vita eller ljusbruna/beiga skor som jag vill ha. SVÅRT!
I morse var de då dags att åka hem igen =( Förstår inte varför helgerna måste gå så jävla fort jämnt....

Nästa vecka tar jag då studenten, och på onsdag redan måste alla uppgifter vara klara. Har fortfarande inte kommit speciellt långt och har även några till uppgifter som måste lämnas in... Känner mig lite stressig. Om vi inte skulle ha åkte på denna lilla "minihajk" som avslutningsresa med klassen Torsdag-Fredag hade jag haft hela veckan på mig att göra klart alla rester.. men nej nu ska allt bara inne om TVÅ dagar. Känner att jag har lute för mycket att göra nu såhär i slutspurten. Önskar verkligen att jag hade kunnat gjort klart alla uppgifter tidigare.. Hade varit så jävla skönt att inte känna att man måste ägna hela dagarna åt tråkiga skoluppgifter!!!

Men men, på fredag är de Nöjesfesten och då är alla uppgifter klara så då behöver man inte tänka nått mer på de där. Då är det bara att släppa loss och ha roligt.
På måndagen sen ska vi inleda studentveckan med mösspåtagning, blir även massa lekar och sådär. eller massa o massa nån iaf!.:P

ne nu vill jag sova, måste vara pigg i morgon när jag ska jobba med resterna.

Känns som om det var evigheter sen jag åkte ifrån Andreas fast det var i morse. Saknar honom så otroligt mycket och längtar massor tills på fredag då jag får träffa han igen!

Go´ natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0