29 mars

Shit, vet inte ens vad jag ska skriva......

Har verkligen kännt mig så....... typ värdelös ända sen igårkväll. Jag förstår inte att jag kunde börja må så dåligt över den grejen. varför ska jag behöva känna så för något som hände för mer än ett år sen liskom ??? Känner jag såhär för att jag inser att jag aldrig skulle gjort så i dagsläget om förutsättningarna var lika som de var då eller är de över reaktionen? Kanske är en kombination av båda.. Har upptäckt lite nya sidor inom mig själv och det är väl kanske bra ?! Eller? Hmm vad ska man säga ?? Önskar att jag aldrig hade nämnt de.

Har vart fruktansvärt segt på jobbet. De har ändå vart mkt folk som handlat och hade alltid något att göra så vanligtvis hade jag nog haft en rolig dag , men inte idag ! Ska jobba i morgon också, känner inte rikigt att jag vill det men får väl tänka på pengarna.

nej fan, roligt för er att läsa massa sånt här negativt..

Tycker det ska bli kul att skolan börjar igen så att Emelie o gänget kommer tillbaka. Vi får se till att hitta på massa roligt nu framöver.. Inte länge kvar till studenten nu liksom... 62 dagar kommer gå jätte fort och vipps så står vi utanför skolan o gråter för att vi ska skilajas åt o börja våra vuxna liv.
Vet att det kommer bli en rolig tid fram tills dess =)
Längtar jätte mkt till studenten, men ändå inte!




Kan inte berskriva i ord hur mkt jag tycker om dig och hur underbar du är.
Längtar otroligt mkt till nästa helg, är inte hel utan dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0