27 mars

Då var jag här igen efter lite semester i fjällen, var helt underbart!

Förra lördan åkte jag med Andreas och hans mor o far till deras stuga i Messlingen. Helt underbart ställe, mysig stuga i fjällen, vad mer kan man önska sig. När vi kom fram tog vi oss en skotertur nästan direkt, och hur kul var inte det. Måste köpa en skoter jag också =) Vart en massa skoteråkning hela veckan, synd att man inte lyckades åka på en skida, hade vart roligt. Men Andreas "lekte" lite när jag satt bak så det får väl duga för den här gången:D Men jag ska lyckas nån gång jag också!
Vi åkte skidor två av dagarna också, dock ingen snowboard, får bli nån annan gång !
Älskar verkligen när det är ordentlig vinter. Flera meter med snö och solen skiner utan ett moln på himlen (väldigt få moln iaf).
På torsdagen kom det en till familj så det blev lite kalas där på kvällen. =)
Var föresten på skotercross också, dom är fan helt galna. Men det var riktigt roligt att kolla på, synd att det blev lite kallt mot slutet så man knappt kunde gå på fötterna.

Jätte glad för att jag fick följa med !

På måndagen var de dags att åka från vintern och hem till nått som försöker vara vinter iaf, kommer snö som inte vill ligga kvar på backen. Helt värdelöst, här hemma vill jag faktiskt ha vår nu. Jag har tröttnat på att sätta på mig min stora vinterjacka nu när man ska ut, VÅRKLÄDER TACK!

Nog pratat om väder kanske. Nu på lovet har jag fått massa jobbtider. Är verkligen skönt att få jobba så jag får tjäna lite pengar. Kommer gå åt så fruktansvärt mkt pengar nu när det snart är student och allt! Måste köpa studentkläder och allt inför balen och sen såklart en jävla massa utgifter på alkohol ....... Men det är väl så det ska vara nu innan man tar studenten!

Får duga för idag, jag måste hinna kolla på blocket efter nån bil innan jag ska jobba :) Är det nån som har någon fräsig liten bil till salu kan ni väl säga till ;)

Ses snart igen flickor!

Älskar Min pojkvän så oerhört mkt!



Hörs da!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0