10 mars

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i 3 månader.

Det är måndag och jag har precis kommit hem från praktiken. Första dagen på Stadium är avklarad. Fick fixa i ordning på alla väskor så att de hängde snyggt, det tog ett tag så var klar efter lunch någon gång och då fanns det inte specellt mkt att göra så jag fick gå o städa lite. Jag fick iaf  sluta kl 17.00 så det var ju skönt eftersom tiden gick så långsamt på slutet.

Nu ska jag snart äta och efter det ska jag ut o gå en sväng och sola i samband med det. Ska bli skönt att få sola lite, var längesen och jag är i stort behov av det just nu känner jag :D Jag ska nog ta o försöka hinna med att färga ögonfransar och ögonbrynen också.
Just det, måste hinna övningsköra också en sväng så det får jag ta med i beräkningarna. Kanske bäst att göra det nu direkt efter att jag ätit.
Men men nu är maten framdukad på bordet så det är väl bäst att jag tar o går o äter innan det blir kallt!

Kommer säkert skriva mer senare:D

80 dagar kvar till studenten!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad snabbt tiden går! 3hela månader är inte dåligt.. :) Grattis!

2008-03-11 @ 21:37:26
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: michel

grattis på 3 månaders dagen till ett fint par! (fast kanske inte riktigt lika fina som mig och Jennie ;))

2008-03-12 @ 22:52:35
URL: http://schlusser.blogg.se
Postat av: adam

GRATTIS!!!!!
grattis till körkortet!!! När blir de bil köp då?

2008-03-13 @ 19:33:46
URL: http://adamludvigsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0