Hej hej!

Hmm får se hur de här bli men nu har jag också skaffat en blogg. kan ju inte bara sitta o läsa andras hela tiden. Nästan lite pirrigt att skriva den första! =)

Sitter iaf i skolan nu och har säljteknik men som vanligt inte gör nått på lektionen. Sitter bara o kollar på blocket efter en lämplig bil till mig, måste ju faktiskt ha en bil nu om jag lyckas få körkort inom en snar framtid!
Tidigare idag hade vi idrott då jag, Emelie, Johanna o Camilla skulle träna på vår dans, inga kommentarer om hur de gick men ja.... Hade roligt iaf!
Annars hade vi föreläsning om ja vad ska man säga... typ framtiden, vad vi ville jobba med o vart vi skulle vända oss ifall vi behövde hjälp med att söka jobb, ja lite sådana saker.  Har alltså varit en väldigt slapp dag hittils.

Ska ut o köra med pappa efter skolan, blir nyttigt så jag nån gång kanske kan lära mig backa utan att utsätta alla andra för fara.


Saknar min Andreas jätte mkt!

Shiet.. var lite svårt att komma på vad man skulle skriva faktiskt,  jag ger mig helt enkelt för den här gången!

Välkomna iaf!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen in i träsket och det är inte lätt alla ggr :)

2008-01-30 @ 10:12:38
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0