31 januari

Har inte haft en allt för rolig dag än så länge. Var hemma från skolan och har bara vart allmänt skit kasst allt idag!

Men men får se framåt, ska åka till Forshaga nu så ska jag iväg och simma senare ikväll med tjejerna. Ska bli skönt att få träna lite.

Hm har ingen motivation alls för att skriva idag så jag återkommer när jag är på bättre humör. (Går nog lättare att komma på vad man ska skriva då)
Vet iaf att jag vill träffa Andreas, han har fått mig att må något bättre idag. Utan han hade jag nog bara luggit inne hela dagen o deppat typ. Tack! ;)

Nej nu ska jag åka, ha en fortsatt trevlig dag hörru!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blir snart bättre gumseligummsan :)

2008-02-01 @ 09:59:36
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0