6 februari

Hallå!


Dagen började med att jag klippte mig, bestämde mig till slut för lugg. Är väldigt ovant men ändå inte, kommer väl ta ett tag innan man tycker att man ser normal ut igen!

Väl i skolan var det minnesstund för Simon som gällde.. I princip hela skolan var där och vi fick tända ett var sitt ljus för honom. Fick dock skynda mig väldigt mkt efteråt så jag skulle hinna med bussen, kändes lite dumt. Men vad skunde jag ha gjort?! Skulle iaf in på körlektion, de gick väl ungefär som de brukar göra när jag kör. bra delvis men sen typ "glömmer bort" att vara uppmärksam och då går de ju betydligt sämre. Men men bara att  fortsätta köra kanske man lyckas snart.

Är fruktansvärt deppig idag utan att jag ens vet vad det beror på.. Kanske att jag saknar Andreas. Vill liksom inte göra nått.. Skulle egentligen ha vart iväg på Bergviksfest nu men här sitter jag...... Och inte gör ett skit. Kanske hade blivit roligt om jag väl åkte iväg på det, men men!


Och Camilla åkte iväg till Janne idag, skulle ha följt med ändå så kunde jag fått träffa Andreas idag, är ju egentligen bara det jag vill göra just nu. Men hoppas att dagen går fort i morgon för sen är de faktiskt fredag.
Saknar dig fruktansvärt mkt!

nej nu orkar jag inte skriva mer. Ska ligga o deppa i soffan nu ist!
Ha de gött!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så fin i lugg Hanna =) o vi kan deppa tillsammans om du vill det! Älskar dig!

2008-02-07 @ 15:03:27
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0