5 februari

Har inte hänt speciellt mkt idag så kanske inte kommer att finnas så mkt att skriva men vi får väl se vad jag kan knappra ihop!  
Okej, jag ångrar mig. Nu har det hänt jätte mkt helt plötsligt!

Igår när jag och Emelie skulle skicka ut inbjudningar till folk på facebook råkade jag tydligen skicka till för många så jag har blivit blockad från Facebook. Vilket djävla ställe. Hur kan man bli "disabled" för att man skickar iväg för många meddelanden till folk.. Här sitter man och försöker styra upp nått jätte roligt och så händer nått sånt här.. Jag har verkligen försvunnit spårlöst därifrån. SKIT KASST! igår trodde jag ändå bara att jag fått tagit en "paus" från facebook men eftersom jag inte kan logga in idag heller och sen kommer Linnea och säger att jag inte ens finns kvar som hennes vänner heller ........... Gahhhhhhhhhhhhhhhh, hur lyckas man?
och nu måste vi skicka nya inlägg till dom som jag skickade till. Helt värdelöst!!!

Det var överaskande roligt igår på träningen faktiskt, men skulle absolut kunna vara roligare.
Fick dock inge mat i magen igår innan träningen, klockan gick jätte fort där på slutet och jag han inte laga nått, fick ta med lite frukt som jag . Ändå koåt på vägen till träningenm jag lite för sent. Så det kan bli när man sitter vid dessa datorer.

Min dag startade inte alls bra idag, började med att bussen var försenad typ 10-15 minuter så den åkte ju inte från Kil förens den skulle vara i Skåre där jag byter buss. Så jag missade Fif-bussen rätt rejält så jag åkte in till stan och fick ta nästa buss. Väl inne på busstationen träffade jag på Nisse som hade vart på körlektion.
Kom till skolan precis när klassrådet var slut.. Väldigt synd =)
Sen var de dags för dans, vi kom äntligen igång och kom på början på dansen, bara några låtar kvar nu.. Bara att fortsätta knåpa ihop lite steg tjejer.

Vi ska på studentkryssning också 11 maj, Emelie är duktig och håller kontakt med hon som säljer biljetter och försöker få några till oss! Hoppas inte att de tar slut innan vi hinner beställa och att så många som möjligt vill följa med.

Haha idag har nog vart den dag som flest personer har vurpat iaf! Jag började med att halka iväg med ena benet när jag var på väg till bussen, hamnade bara med ena knät i backen iofs så det var ingen rejäl vurpa.
Sen när jag och Nisse gick från bussen här i Forshaga så ramlar en hundsportare precis när vi gått förbi henne, kunde inte hålla mig för skratt men jag skrattade ganska tyst så hon kanske inte hörde mig. Nisse var väldigt nära att ramla 2 ggr också men han lyckades hålla sig på fötterna.
Hehehe sen var de Camillas tur. det hände när vi skulle ha idrott och skulle få upp i Enso, jag går några meter framför henne och hör en dunk bakom mig.. och där ligger Camilla och sprattlar, det värsta är nog att det ändå är inomhus. Okej om hon hade halkar på isen eller så men inne på golvet. Jag och Emelie asgarvade verkligen åt henne, typiskt at hela klassen gick i en klunga då för tillfället också så det var väl inte nån som missade det precis. Var nog några som skrattade åt henne då:D
Efter maten var de Johannas tur, och hon försökte skutta ut från matsalen lite snyggt men det var dock is och slask så det dröjde inte länge förrän Johanna låg pladdask på marken. sen höll hon på att inte komma upp heller, Hon blev helt dyngsur om jeansen och jackan. Men det värsta av allt var nog att hon råkade spräcka byxerna i fallet... Kunde inte låta bli att garva åt henne. Alltid roligt när någon råkar ramla.
Så har haft en komiskt dag idag!  Synd att Johannas byxer gick sönder men vi fick oss ett gott skratt iaf åt både henne och Camilla.
Alltid dom två som lyckas göra sådana saker!

Ska nog ut o gå en sväng i eftermidda när jag kommer hem från skolan. Sen kommer jag nog att ringa till Andreas.. om inte han hinner ringa först. =)


Nej dags att forstätta jobba på en uppgift nu!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi kan juh kalla den här dagen för "Vurpardagen", klappat o klart.. 5e februari är vurpardagen :)

2008-02-05 @ 15:29:41
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0