4 februari

Idag har jag och Emlansemlan.., passar ju bra när de är semeldagen i morgon :P hmm dags att va lite seriös kanske! Jag och Emelie var iaf iväg till nöjesfabriken idag för att prata med Samin om årets Nöjesfest.
Vi har bokade för fest den 23 maj, då är alla årets studenter, lärare och utgångna elever från 05 och framåt som gått på ForshagaAkademin välkomna.
Ska blir riktigt nice!
Sitter kvar i skolan nu för att vi har försökt meddela så många som möjligt om detta men nu blir de väl mest strunt..

Måste iaf hem snart och äta innan träningen. Om jag nu ska på den . Måste röra på mig med känner inte alls för att träna innebandy. Att det bara kan ändras så drastiskt, är ju roligt egentligen. Måste ha med en viss faktor att göra, nämner inget mer än så!

Oj oj oj, Emelie är allt lite väl konstig ibland :P Vi sitter nu och skrattar (gråter) åt "korreknut" m.m. Helt sjukt..... Brukar alltid hända massa roliga grejer när Emelie är i farten. Älskar dig gullet!

I helgen var de bara jobb som gällde för mig men pratade med jobbkopisarna om "Bergviksfesten", Hoppas verkligen att jag får en biljett dit, skulle vara hur kul som helst att va med på det. Den ska va på onsdag iaf, jobbigt att ha skola dagen efter men vad ska man göra liksom.
Ska klippa mig på onsdag morgon, funderar skarpt på att klippa lugg.. men får se om de blir en kort eller om de blir en lite längre snelugg bara.. får fråga frissan om råd.
Ska ha körlektion också på eftermiddan vid halv 4 unegfär.
..........................................................

Nej nu vill jag hem och äta mat, är sjukt hungrig. Träningen börjar ju faktiskt om en halvtimme ungefär så hmm kanske blir lite tajt med tid nu. Attans!

Åååh va jobbigt det här är!!!
Sitter och kollar i en gamal skolkatalog på Andreas från när han gick på skolan, jag blir ju bara mer o mer kär i han för varje sekund som går! Hoppas veckan går fort så jag får träffa honom snart.
Tänk om vi kunde få träffa varann oftare....


Kommentarer
Postat av: Emelie

O jag älskar dig med din korreknut ;) hihi!

2008-02-04 @ 19:44:44
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Mr K

Jag vad ska man säga, förlåt. Förhoppningsvis blir de så om ett tag. Vill verkligen!

2008-02-04 @ 20:54:36
URL: http://kur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0