1 februari

Blir en lite dyster början idag....
Har precis fått reda på att det är en elev här på skolan som har dött. Han gick vilt2 och dog igår i en bilolycka tillsammans med sina föräldrar. Är jätte jobbigt när det händer såna här saker så nära inpå en. Jag kände honom inte men på skolan vet man fortfarande vilka alla är. Kommer nog vara ganska spänt på skolan nu ett tag. man förstår ju nästan hur hans klasskompisar känner sig, tänk om de hade vart nån som jag kände väl. Skulle vara helt förstörd.
¨
Men men sitter i skolan nu och jobbar en uppgift som vi fått i Kundvård. Går inte alls bra!  går långsamt med frågorna och det funkar inte alls med layouten på word. Om jag sätter ut tabbar och ska flytta texten dit hoppar allt snett eller så kommer de upp massa a) eller i) hmm.. ja massa som inte ska komma upp iaf!

Ska ha fys på idrotten sen efter den här lektionen. Ska bli riktigt roligt, har inte tränat (mer än att gått) sen i tisdags. Blev ju aldrig nått med att simma igår eftersom vi kom dit lite för sent så vi inte fick komma in. Otur! Det är nämligen motionssim mellan 20-21 på torsdagar i Deje och vi kom dit typ kvart över eller nått, så vi fick inte komma in eftersom man tydligen måste vart där innan 20.00. Dålig stil av badhuset, när vi ändå är där kan vi väl få komma in ändå tycker man!

Utgång ikväll också, ser jag fram emot. var längesen jag var ute med tjejerna i klassen nu. Skulle egentligen inte dricka nått förens vi har sportlov men vi kom överens om att vi fick synda en helg, dock blir det andra helgen för mig! Not good at all! 
Längtar hur som helst till ikväll.


Hade vart helt underbart att få träffa min PV i helgen men går väl kanske inte att få som man vill jämt! Måste verkligen jobba så jag överlever månaderna framöver, annars hade jag åkt dit direkt.   SAKNAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej, livet är juh inte lätt alla ggr.. Det suger! Men tur att vi har varandra iaf :)

2008-02-01 @ 10:22:17
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0