8 april

52 dagar kvar till studenten!
Helt sjukt va fort de går, kommer säkert inte hinna göra allt som behöver göras.

I morgon ska jag till Agneta igen för att fixa med balklänningen, vill att den ska bli klar nuuuu!!
Måste köpa resten av outfiten till bal och studenten också snart. Smycken, skor och studentklänning och väska och ja allt vad man nu ska ha. Mkt som ska inhandlas.

Anna och jag var ute och gick en sväng igår, var otroligt kul att få träffa henne, synd att inte Ida kunde följa med men jag fick iaf hälsa på henne :D Alltid lika roliga dessa två!!
Hann med o sola igår också. Nya rör på solstudion så nu ska jag dit några ggr till i veckan :D Härligt!!!


jaja, får bli en kortis nu på morgon för nu börjar skolan aldeless strax...


Ja då hamnade jag här igen :D

Har lärt mig dansa Streetdance idag (försökt iaf), och hur coolt är inte detta. Vill verkligen kunna röra mig så som hon dansläraren gjorde. Men eftersom inte jag kan så får jag väl se till att mina barn lär sig nån gång i framtiden. Är verkligen asfränt med folk som verkligen kan dansa.

Shit, vet inte hur jag ska göra med utomlandsresan, har verkligen inte pengar till det men man vill ju ändå åka utomlands.... Jätte svårt, Och snart måste jag bestämma mig eftersom det ska vara inbetalat snart.

Ikväll blir de innebandyträning och möte med sunnanå efter det =)

Skolan kallar åter igen så får väl ta och avsluta här nu.


Tjo!.....

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 09:17:56
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0