4 april

Ja som vanligt så sitter man i skolan, även nu tänkt göra lite rester. Skolan slutade ungefär för trekvart sen och jag har fortfarande inte börjat med någon uppgift. Blev iaf klar med den som vi fick idag på lektionen så nu slapp jag ha rest i den.

Har varit jätte lugnt i skolan idag, var bara 14 personer här av klassen. Hade kundvård först och där gick vi igeom en uppgift som vi skulle börja med sen gjorde vi inte så mkt mer. efter det var de dags för idrott så första delen av dansgrupperna skulle lära oss andra deras dans. Så nu kan jag Nisse och gängets dans. Var mkt roligt. :D Sen lunch och sen ledarskap... Inte speciellt jobbig dag idag.

Funderar på om man kanske ska hinna hem innan jag börjar jobba idag, ska nämligen börja kl 5 men jag råkade ju glömma körkortet hemma så kanske ska åka o hämta det. Kan vara bra att ha med sig....
Men nu är kl snart tre så om jag ska hem och grejer innan jag börjar borde jag nästan åka snart eftersom jag ska hinna äta öockså

Hmm, inte så mkt roligt att berätta idag när det inte hänt så väldans mkt känner jag....
Kom iofs för sent till skolan idag igen.. Hade bara det gamla schemat hemma och där stod de att vi började 10 i men vi har visst ändrat till 20 i, sådant som är helt omöjligt att tänka på.
Har kommit för sent väldigt mkt nu på senaste tiden, vad är de som börjar hända med mig ?? Har iofs alltid haft lite svårt att passa tider men inte när det gäller skolan. Jaja, får se till att bli bättre med de där ;)


Ikväll kommer äntligen Andreas, längtar enormt mkt tills jag får krama och pussa på honom igen. <3


Men vi säger väl så för den här gången då!  =)
Hade trevligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0