3 april

Hej svejs,

Fick panik i morse. Vaknade och kollade på klockan och märkte att den redan var halv 10 och vi började lektionen halv 9.... fick kolla på klockan flera ggr bara för att titta efter om jag sett rätt. och de gjorde jag minsann. flög upp ur sängen och var klar på 10-15 minuter ungefär och johan fick skjutsa mig (det var gulligt av han) eftersom jag inte fick ta bilen. Kom iaf till skolan strax innan 10 och nu sitter man här framför datorn och hamnade på bloggen. Borde jobba egentligen men ja.... Blir som de brukar bli, var iaf duktig igår med resterna! Ska ta ett ryck snart när jag är klar med bloggandet.

Igår gick jag ner o solade, var väldigt varmt och jag blev typ helt knallröd om stjärten. Får hoppas att det röda går ner sig lite, har iofs inte hunnit kolla idag så förhoppningsvis har det redan blivit bättre.. Men iaf så var de skönt att få sola, var längesen nu.

Ikväll hoppas jag på att det blir innebandyträning så jag får springa lite, inte så ofta jag går ut o springer frivilligt nu för tiden. På den fronten får de bli bättring på framöver. och måste komma igång o cykla till skolan också, ska bli rejält fit nu innan studenten. Nice ska de bli minsann!


I morgon är det äntligen den dagen som jag längtat efter i typ 10 dagar. Andreas kommer hit och det ska bli så underbart att få träffa honom igen. Jag ska åka o hämta upp honom vid station efter att jag jobbat klart. Dagarna går så långamt när man längtar efter nått och morgondagen kommer säkert gå ännu långsammare när man vet att han kommer snart. Jag jobbar iaf till halv 9 och Andreas anländer till K-stad kvart i 9 så det blir helt perfekt. Är helt säker på att det kommer bli mycket mys i helgen, det ser jag fram emot väldigt mkt. Känner mig så lycklig och trygg i hans tillvaro, och kan absolut inte tänka mig ett liv utan honom.
Älskar dig!


Nu ska jag ta o göra nått vettigt här i skolan, Thomas blir väl antagligen lite besviken på mig när jag först försover mig sen inte gör det jag ska göra på hans lektion.. illa, men tar tag i det här nu :D

Hade superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0