28 april

Fick lite smått panik i morse igen...... Vi hade stavgång på idrotten och då kom nyheten om att det bara är 32 dagar kvar till studenten - 32 dagar kvar med folket från skolan, efter det kommer det vara en hel del ansikten som man aldrig kommer få se mer. Kommer kännas så konstigt när folk försvinner från en som man är van vid att ha i närheten . Även om det är några som man inte ens känner och kanske inte ens har pratat med,  men de har iaf funnits där nån stans i bakgrunden och som man har sett skymten av om dagarna. Man är van att ha dom där helt enkelt. Visst kommer man kunna släppa dom ganska fort men ändå.
Och hur kommer det bli med folket som man pratar och umgås med nästan varje dag. Kompisarna som man har så roligt med?? ....... TOMT, KONSTIGT!
Man börjar ju fundera lite på vilka man aldrig mer kommer att få se. Hur ofta kommer man prata med folk egentligen? Och vilka är det man kommer att hålla kontakten med. Insåg då att det till och med kommer vara vissa utav tjejerna som man knappt kommer prata med . Jag får försöka se till att göra nått så att det inte blir så. Hur blir de med de som står en så nära nu. Kommer man hålla kontakten, just nu känns det ju så självklart och man tänker hela tiden att det är klart att vi håller kontakten och bla bla bla.... Vi måste helt enkelt göra det..
Jag hoppas verkligen på att det kommer att vara ett stort troget gäng som vill träffas efter att vi tatt studenten med jämna mellanrum.

Måste verkligen ta tag i och göra klart alla uppgifter som ska vara inlämnat, och kanske ska sätta i gång med projektetredovisningen snart så att vi inte får IG i det.. Ser inte bra ut med ett IG... VILL INTE!

Nej, fan det ska ju vara roligt att ta studenten . Kan inte hålla på o tänka på allt de tråkiga som följer med. Får se på det positiva ist.


Tar väl o berättar lite om vad jag gjort i helgen =)
"Som vanligt" som vissa tänker så har jag vart med min älskling. Helt underbart som alltid.
Fredagen började med att han hämtade upp mig i Ludvika och vi köpte glass på vägen hem, Super gott och typ super lustig kille som jobbade på Statoil:P jag nämne något om att jag inte tyckte om de svarta glassarna (Lakritsglass alltså) och de snappade han upp och började hålla föredrag om att det är giftigt och att man faktiskt kan dö av det, och att "fin lakrits" innehöll arsenik så det är klart att de inte är nyttigt att äta för mycket av de. Kunde inte hålla mig för skratt så jag stod mest o småfnittrade när han berättade allt han visste om det.. Allmänbildad kille säger jag bara . Kanske inte ska jobba på Statoil precis :

Men men lördagen åkte vi till Västerås, sega som vanligt så vi kom nog inte dit förens vid 2 så vi hann inte vara där så länge innan de stängde. sen vart de hem och tog en promenad om jag inte minns fel :P

På södan åkte vi till gymmet, tränade armar men tog några pauser och kollade på gymnastik och chearleading som sporthallen bjöd på :P där var de massa småtjejer som bland annat sprang runt och hoppade på små studsmattor och hjulade m.m. över en lång matta, kollade dock inte så mkt men . :P blir lite överraskad när jag är på gymmet. Tror att jag är klenare än vad jag är så jag försöker alltid ta så lätt som möjligt men eftersom Andreas är med så går de minsann inte att ha för lätta vikter inte. Måste även tillägga att vi gick till och från gymmet också :D

Men så vart de måndag och jag skulle åka hem, tog tåget klockan 6 i morse och åkte direkt till skolan. så här sitter jag än. det är meningen att jag skulle göra rester nu men nej. som vanligt så hittar jag annat att sysselsätta mig med. Lite dumt!
Hinner inte göra någon uppgift nu heller eftersom jag vill åka hem snart!

Vart väl en ganska lång blogg nu så det är väl kanske dags att avrunda här. 
 
Måste bara tillägga att jag längtar till Valborg, jag och Emelie har inte festat ihop sen 8 februari . Får nog ta igen alla helger som vi missat under dessa veckor. =)
Hoppas att Andreas kunde komma hit då också eftersom vi inte kommer kunna ses nått på helgen som kommer.


Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: Emelie

På Valborg smäller det :) Jihoooo!

2008-04-28 @ 17:50:44
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0