20 april

Ännu en underbar helg slut. :(

I lördags vart de en promenad ner till fryken och runt, hade inte rikigt vaknat i benen så det va rätt tungt att gå. När vi kom tillbaka bytta vi däcke på MammaMors Ford :P he inget jag brukar göra vanligtvis, iofs tvättade jag bara däcken så de var rena när Andreas skulle sätta på dom.
På kvällen åkte jag och Andreas in till Adam&Linda för att spela Biljard  :P Jag och Andreas förlorade dock 3 ggr i rad men jag skyller på att Adam&Linda hade nybörjartur eftersom Linda aldrig hade spelat förut. Får väl bara säga grattis till dom, och hoppas på att man kanske får revanch någon gång snart. Sjukt trevligt var de iaf även om vi förlorade!

Idag då har vi inte gjort speciellt mkt. Gick ner och köpte pizza och glass. Och jävlar va varmt det var. Höll på att smälla av när vi var på väg ner. Fick ta av mig jackan och hade bara en kofta under ändå vart de asvarmt..
Sommar på G!   Så härligt. Snart kanske man kan börja gå i klänning m.m utan leggins under.. Wiiiie :D

Andreas åkte hem strax innan 6 idag och efter det har jag läst på lite inför ett prov och solat.


Tycker om mitt liv även om det kan kännas lite småstressigt med att hinna träffa Andreas, sköta skolan ordentligt, jobba, va social med kompisarna .. Men jag gör så gott jag kan ;)

Nu är nog allt dags för sängen tror jag . Ska upp tidigt i morgon för att försöka få lite uppgifter klara... Måste verkligen hinna bli färdig med allt innan skolan slutar!!!!!


mmmh, livet leker!

H älskar A väldigt mkt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0