2 april

Idag har jag varit skit duktig, har gjort klart 6 rester och har två stycken som snart är klara. Är så himla stolt över mig själv att jag har tatt tag i det här.
Jag, Emelie, Sandra och Tilda hade hand om ett 20 tal barn idag mellan 7 o 10 år också, vi lekte massa olika lekar med dom och de verkade ha mycket roligt. De ville att vi skulle komma tillbaka, känns skönt att höra. Fanns ju iofs vissa som började grina och dom ville i inte göra det och dom kunde inte vara med o springa för att de hade ett litet sår på handen osv. men annars var de faktiskt roligt. Tror att det kan vara ganska nyttigt att få prova på lite sånt här eftersom det inte nått man brukar göra precis.

Det gick bra att jobba igår också men fick jobba lite övertid (en kvart-20 minuter eller så), var så grymt mkt folk där på kvällen och de var fullt med korgar vi kassorna så de ringde o kollade om jag kunde dra iväg korgarna när jag hade stängt min kassa så det tog ett tag innan jag vart klar med det.. Kändes lite dumt att bara dra korgar när man såg att köerna till de två kassorna växte fort och folket började tröttna rejält på att få stå i världens kö, men jag ville hem och hade faktiskt redan slutat. 

Shiet, nu måste jag skynda mig till bussen... Kanske fortsätter skriva hemma sen eller något om jag inte har bättre för mig


Hinner iaf säga att jag älskar min underbara pojkvän OTROLIGT MYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0