15 april

Ja då glömde jag bort när jag och Andreas "fyllde" 4 månader vilket vi gjorde i torsdags. Okej, nu kanske vissa tänker att de inte är så stor grej med 4 månader men jag tycker det är roligt att kunna uppmärksamma vissa stunder i ens liv lite. Tur att Andreas påminde mig igår att vi hade glömt detta.


Igår var de dramatik på jobbet iaf!
Det hade kommit in två nötter till män och försökt sno smink för 12-13 tusen. Hur dumma kan man bli. och eftersom vi har typ asbra  "hemliga vakter" som kollar läget i butiken ibland så hade de ingen chans att lyckas med sin plan. Polisen kom och de hade förhör med dessa puckon. 12000-13000 liksom, vad tänker dom med?  Det krävs en ganska stor mängd till dom summorna så om de bara hade tagit lite smink hade det kanske inte märkts lika tydligt.

Tiden går så skrämmande fort, bara 45 dagar kvar till studenten och jag har massor kvar som ska göras, det är rester som ska göras och planering inför studenten, boka tider för håruppsättning, sminkning, fotografering och ja massa mer, men det kommer nog gå bra till slut!123

nu är de klassråd på g :) tjaooooo...!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grymt nice rim där på slutet :) undra vem som har kommit på de ? ;) Yeah!

2008-04-15 @ 11:11:14
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Hanna

Hihi är man fiffig så är man :D (kan ju låtsas att det är jag iaf)

2008-04-16 @ 14:53:30
URL: http://hannahkansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0