1 april

tjenna tjenna

Har blivit mkt gladare nu efter senaste inlägget, känns skönt men jag förstod att det skulle gå över ganska fort redan från början. känns mkt bättre efter att man fått prata och sådär! :D

I söndags åkte jag in till stan för att hämta upp Emelie som kom tillbaka hit till Värmland, tillbringade kvällen och natten hos henne, var trevligt att få sitta o prata med henne igen.
Så var de dags för skolan igen efter denna långa ledighet, hade Bodypump på idrotten sen var de slut på den dagen men var kvar i skolan för att göra klart lite rester (hann klart med en som jag redan hade börjat med och inte hade speciellt mkt kvar men ändå) en mindre kvar iaf.

Jobbade igår efter skolan från 5 till stängning, och ska även jobba idag men dock bara till halv 9. Är väl iofs bättre än ingenting.

Åkte för tidigt till skolan idag, kollade på schemat hemma igårkväll och såg att vi började halv 9 men eftersom vi vart borta så länge glömde ju jag bort att vi hade ändrat till 9. Så jag fick sitta i skolan ett tag innan vi började. Lite otur.
Sen har min mobil pajjat. okej att de har vart kass o stängt av sig men den har ändå gått att sätta på direkt efteråt men igårkväll la den av totalt så nu har jag min gamla igen =( Lite otur igen.

Tisdag idag så det är inte så jätte länge kvar till fredag. Saknar dig så det gör ont i kroppen men jag försöker hålla det inom mig för alla andras skull.
Känns skönt när vi fått prata men vi får se till att vi pratar oftare nu. Behöver få höra din röst.

Ne nu har jag lektion och ska kolla på filmerna från dansuppvisningen. Kommer se förjävligt så jag hoppas det tar slut fort men kommer vara roligt att få kolla på de andra danserna igen.



Hade bra alla läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0