7 maj

Idag har jag gjort klart uppgiften jag hade i svenskan så nu har jag inte IG där längre....
JAG ÄR SÅ DUKTIG!

Projektredovisningen igår gick faktiskt bättre än vad jag trodde, var så fruktansvärt nervös innan vi skulle börja så jag blev helt varm i ansiktet och fick handsvett och grejer. Skit jobbigt. Trodde inte att jag skulle klara av att prata inför alla tvåor och ettor. Men det gick !!
Och Emelie var grymt duktig, hade otroligt bra kroppsspråk och använde ett jätte bra språk. Blir så stolt över henne =) För mig gick det lite hackigt ibland men det dög.
Vi fick vara först ut och det var så skönt att få börja, inte ha någon före en som sätter ribban och sen när vi väl var klara hade alla andra detta kvar. Och man vet ju hur nervöst det är att sitta o vänta på sin tur i sådana lägen.

Efter redovisningen skjutsade Ekis hem mig och tog med hunden ut på en sväng och sen fick jag ta o laga mat. Mamma var kvar på jobbet och typ jobbar ihjäl sig snart, pappa hade åkt ut till stugan för att fixa med köket och johan var kvar inne i stan. Så jag fick lov att stå för maten igår. Jag lagade Korvstroganoff o ris och blev faktiskt nöjd med resultatet till slut. :P Hoppas dom andra också blev de nu! Skönt för mamma att ha färdiglagad mat som står och väntar på henne när hon kommer hem! Måste hjälpa henne mer hemma nu när hon har så mkt att göra på jobbet.
När maten väl var klar så vart klockan 10 i 6 och jag skulle träna kl 6 så de vart jätte stressigt. Åt och bytte om samtidigt men när jag kom ner till Sporthallen satt de 3 tappra själar i caféterian och pratade, vart ingen träning så vi satt kvar där ist.. Roligt att snacka lite skit men hade verkligen velat röra på mig lite.
Har även skrivit på för Sunnanå nu också. Kanske ångrar mig lite, hade kanske varit roligt att fortsätta i GS iaf. jag får prova och se hur de känns när säsongen börjat så kanske man byter tillbaka efter jul . Som sagt, vi får se hur de blir.

De kvart kväll, duschade, städade rummet, pratade med Min Älsklingen och sen vart de att sova.

Nu sitter man då i skolan som vanligt och ska jobba med dessa rester, som jag nämde tidigare så vart jag klar med en och fixade till betyget lite!
Väntar på att Emelie ska bli klar med sitt prov också så att vi kan åka in till CCC på möte. :P Hoppas att vi kommer överens om något vettigt pris och upplägg.
Just de jävlar, Samin från Nöjesfabriken hade ringt till Emelie igår också, han var tydligen inte så jätteglad men jag tycker fortfarande inte att de var vårat fel, han borde ha kunnat informerat oss bättre om hur de går till med en bokning och så vidare.....

Mår prima ballerina idag också!

Vill ha helg NU!






Det har då skett lite förändringar när det gäller nöjesfabriken.....

Pga dubbelbokninar av nöjesfabriken har jag och Emelie fått byta lokal..
Vi var på möte med CCC idag och de visade oss lokalen och vi diskuterade lite upplägg och priser..
Så nu har vi alltså bytt plats. Nöjesfesten kommer att vara på CCC och nu finns det två alternativ.
För att vi skulle få vara där var vi tvugna att ha någon form av mat, därför kommer det finnas möjligehet att för tillfället årets studenter, kompisarna och personalen att komma dit kl 20.00 och äta Paj&Salladsbuffé för 150 kr.
Det kommer senare vara efterinsläpp för alla andra och detta kommer att gå på 100 kr.
Det ingår dock INGEN dryck i dessa priserna.
Jag och Emelie tror att detta kommer att bli så grymt mycket bättre än om vi hade varit på Nöjesfabriken med massa annat folk som inte gått på skolan eller årets studenters kompisar.
Känns så jävla skönt att det är ordnat, trodde verkligen att det skulle skita sig totalt när vi pratade med nöjesfabriken och de sa att de var dubbelbokat. CCC har räddat detta och jag är så fruktansvärt tacksam att vi kunde vara där. Måste visa min uppskattning åretigen till dom.
Vet inte vad jag ska säga mer än TACK SÅ JÄTTE MKT!
Malin m.m på CCC är helt underbara :P


Måste avrunda här nu för nu ska jag prata i telefon :D:D:D



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du var jätteduktig på redovisningen Hanna :)
Bästaa!

2008-05-07 @ 13:47:26
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0