3 maj

Är helt vilsen på dagarna, har trott att det är söndag många dagar nu. Blir lika glad varje gång när jag har ytterligare några dagar ledigt innan skolan börjar igen.

Dagen startade med ett arbetspass redan kl 7-12 efter det åkte jag till BKE eftersom jag inte lyckades sätta på den igår. Självklart gick den att sätta på direkt när han försökte... Lite typiskt och lite pinsamt, men vad ska man göra. När jag kom hem därifrån så skulle jag försöka lägga in alla nr från den gamla mobilen in på datorn för att sen lägga in dom i den andra mobilen. Det gick inte alls bra så jag får nog åka dit igen och kolla om dom kanske kan hjälpa mig med det, är ju endel nr där som är bra att ha som ingen kompis här i närheten har.

Åkte till Emelie en sväng för att planera projektredovisningen också.. hon hade varit duktig och gjort en presentation som såg jätte bra ut. Får väl kolla nu om man kommer på något mer som vi bör ha med...

Våfflor stod på tur näst och sen kom Anna & Ida förbi så vi tog en promenad och sen vart de kvar hos mig ett tag efteråt. Very Nice! =)

I morgon ska jag ta med min mor ner till solstudion så vi blir bruna o fina till studenten, sen följer jag med henne o hjälper till att städa på hennes jobbet.


Och nu, ja då ligger man i sängen och ska sova! 

Måste bara berätta ännu en gång att jag har en helt underbar pojkvän!
Du betyder mest för mig älskling!

L O V E  Y O U!



Over and out för denna gången:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0