2 maj

Har inte direkt haft världens bästa vecka direkt, Inga fel på måndagen. Men i tisdags så ringde jag o Emelie till Nöjes för att kolla hur det var med garderob och insläpp på Nöjesfesten. Då fick vi beskedet att de hade dubbelbokat. Vi fick typ panik och inte visste vad vi skulle ta oss till. Och hur skulle det bli med nöjesfesten? går ju inte direkt att byta datum och grejer som Samin tyckte att vi skulle göra. Trodde verkligen inte att det var sant när jag hörde hur de låg till. Sånt får bara inte hända. Men hur fan kan Nöjes boka in något annat när vi hade bokat in oss på de datumet. Och är man osäker på om vi skulle vara där eller inte så kan man väl försöka få tag på mig eller Emelie och fråga innan man bokar in något. FY FAN säger jag bara. Man kan inte göra så. förstår inte hur han/dom tänker!!!!!!!
Jag och Emelie fick ta och försöka komma på något annat ställe som man kan vara på. Ringde runt men det var helt hopplöst, ett av alla ställen svarade och de hade ju såklart öppet för nattklubb på fredagen. Vilket de andra uteställena också lär ha.
Onsdagen då! helt ledig från skolan men jag hann titta in där när jag hämtade upp Emelie. Vi skulle in till stann för att kollalite kläder och smink, eller jag iaf! Emelie var mer ett socialt stöd samt påsbärare åt mig :D
Hur som helst så tog vi tag i och försökte ringa till alla ställena som inte svarade på tisdagen men samma sak hände igen. ingen som svarar.. eller kanske var något ställe men de gick åt skogen de också. Tills vi ringde till CCC, helt fantastiskt trevlig människa som jag pratade med och där var det minsann ledigt den 23 maj. Nu började jag känna mig ganska lättad och kände att de faktiskt finns hopp om att vi kan få våran fest rätt lyckad ändå, dock på ett annat ställe men det kanske inte gör så mkt. Det var iaf en annan person som skulle höra av sig till mig angående mat och priser men hon har inte ringt än. Så jag får väl ta o ringa upp o fråga hur de går så att vi inte missar denna chansen.

Ja så var det Valborg också, hade ashöga förväntningar på att det skulle bli hur kul som helst. Var iofs ändå inte så jätte laddad med tanke på allt krångel de vart med nöjesfesten och sen fick jag reda på att Andreas inte kunde komma hit men det skulle ändå bli roligt att äntligen få festa med kompisarna från forshaga, var ju ett tag sen. :P Till en början var de hur kul som helst vi satt o snacka massa skit, drack, grillade, spelade brännboll och drack lite till, sen skulle alla in till stan, och jag var på väg in men vart inte att jag åkte. sen gick det utför. blev jätte ledsen och gråt floder, försökte få tag på Andreas men de gick inte o blev ännu mer ledsen och gråt ännu mer.  blev sur så jag slängde mobilen i backen så hela displayen gick sönder så den går ju inte att använda mer. Tur att det var den gamla mobilen och att den nya har varit på lagning och var klar.
Men sen där påkvällen så visade sig att Andreas hade kommit hit iaf så igår och idag fick jag mysa med honom! De behövdes efter en sådan natt jag hade.

Tillbaka till dessa telefoner så skulle jag hämta ut min efter att jag släppt av Andreas vid tåget idag, Tror ni att den funkar eller......... Klart som fan att den inte gör. Går inte ens att sätta på skiten, nått gkanske de har lagat eller försökt göra bättre men de har minsann inte gjort nått åt problemet med att den stänger av sig/ inte går att sätta  på iaf.. Blir så less!!!

Jobbat idag har jag gjort också efter det var jag till Agneta och provade balklänningen. Den är inte riktigt klar än men det svåraste och de som tar tid är gjort så snart kanske jag kan prova hela klänningen :D

Hoppas att vi fixat projektredovisningen på tisdag, denna som vi inte ens har börjat jobba med för att vi haft massa annat för oss. 
Känns lite som om allt går åt skogen just nu, lite tid i skolan är de kvar också och jag har fortfarande massa rester kvar att göra......


Börjar jobba kl 7 i morgon så det är nog bäst att jag går o lägger mig nu.

Sov så gott!


Älskar dig oerhört mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0