9 mars

Då var man hemma från Fagersta, har varit mys att få vara med min man så länge. Synd att han vart sjuk så jag inte kunde sova hans rum några nätter men han blev  ju bättre till sist!

I går var vi till Västerås för att leta efter nån jacka till Andreas, Blev inte att vi köpte nått annat än mat och fika. Jag kollade inte ens i affärerna, kände att de var bäst så när jag ändå inte skulle köpa nått. hade säkert hittat massor med grejer som jag velat ha annars.

Idag övningskörde jag en stund direkt när jag kom hem till K-stad. Gick bra tills jag skulle träna på att parkera. Gick verkligen SKIT.

Åt våfflor när jag kom hem, Var hur gott som helst och nyss har jag tryckt i mig lite tacos.

Hinner inte skriva mer nu för de har börjat nån film på tv, Vill bara berätta att jag är fruktansvärt lycklig !

Återkommer nån annan dag :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att läsa att du är lycklig! det gör mig lycklig! :) jag åt också tacos ;) haha

2008-03-10 @ 00:34:31
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0