7 mars

Tjenna hej, sorry för att man inte vart så aktiv här på senaste men blir bara inte av att skriva så ofta när man har massa annat för sig =)

Hela första praktikveckan har gått och det hart varit kul. För en gångs skull så tycker jag att de var roligt att ha praktik. Tycker definitivt bättre om Intersport nu efter att jag vart där en vecka. Har fått gjort väldgt mkt olika saker, vart med uppe på lagret o hjälpt till där (var faktiskt mest där eftersom de fanns mest att göra där) sen har jag fått exponerat massa saker, inte bara hela herravdelningen, utan också bl a skateboards och rullskor och idag var jag med när vi byggde fotbollsväggen. Känns roligt att man fick sådant ansvar att få sätta upp grejer precis hur man ville redan första dagen. På andra ställen har de ju tagit ett bra tag innan man får vara med o göra sådana saker. och att få hänga om en hel avdelning skulle inte ens komma på frågan.
Fick ett par Björn Borg trosor också föresten, lite skoj att för en gångs skull få känna att de tycker att de har vart roligt att ha en där. Tidigare när man inte får nått så känns de mest som om de tar emot en och väntar på att praktikperioden snart ska vara slut. Nu behöver man absolut inte få nått för att man har haft praktik men det kändes ändå som om de var nöjda med mig om man kan säga så. Så ett stort tack till er på Intersport i Fagersta som har visat mig att de är ganska roligt att jobba i butik ändå.
När jag ändå håller på o tackar så måste jag tacka Mamma Kursu för all mat som jag fått i veckan och matlådor med till praktiken. Supergott alltihopp, hela veckan.

Nu sitter jag här o äter lite godis, har vart fruktansvärt onyttig de senaste tre dagarna. jag som ändå hade lyckats hålla mig borta från godis och allt sådant dumt ett tag. Men när man väl stoppar i sig igen kommer man ju på va gott det är och suget kommer direkt. Riktig otur helt enkelt. =) Får försöka börja vänja av mig de där igen.
Men har vart duktig med att gått idag. Gick både till och från Intersport vilket det är ungefär 4 km dit, så lite har man fått röra på sig idag. Måste ut o springa snart känner jag. Har nog typ världens sämsta kondition nu när jag inte tränat hårt på ja jag vet inte hur många veckor.

Då var denna veckan uppe i Fagersta snart slut, bara helgen kvar, så nu ska jag ta o försöka få Andreas att bli lite pigg så att vi kan hitta på nått lite mer spännande än att sov såhär strax innan 10 en fredagkväll.

Två av dessa fem veckor har snart gått så ses ganska snart igen iaf flickor =)

See you later ........

Kommentarer
Postat av: Emelie

Starta butik tsm? =) Går grym tbra för mig med på Intersport .. haha
! Vi som hade sådanna fördomar om drn butiken tidigare .. Men man lär sig nå nytt varje dag :P Se yo!

2008-03-09 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0