28 mars

Fredag idag och jag ska snart gör mig iordning... för att jobba hela kvällen (till 21.00 iaf).

Hela inlägget som jag nyss skrev försvann så jag orkar absolut inte skriva om det.. Kommer inte ens ihåg vad jag skrev, vet bara att jag skrev en jävla massa onödigt. Inget vettigt alls, som vanligt då kanske.

hmm. men nått kanske man måste skriva iaf.

Som sagt ska jag jobba idag. Tror inte att det kommer vara speciellt många som handlar så det blir nog en ganska seg kväll. Det är väl tur att man trvis så bra på jobbet så att det inte gör speciellt mkt att spendera kvällen i kassan.. Har iofs ändå inget speciellt för sig men det hade ju varit trevligt att kanske få chans att få umgås lite med tvillingarna, var längesen. kanske kan ringa till dom sen o kolla vad dom gör efter att jag slutat =)

Har suttit o letat efter en bil till mig nu och har kommit fram till att jag mest är inne på att köpa en Ford Fiesta ST nu ist för en peugeot 206 (rc eller gti) som jag vill ha från början. Men vi får väl se hur mkt pengar jag anser att jag vill ha kvar efter bilköpet.... vet ju vad mamma kommer säga =)


Vill inte behöva vänta till nästa helg innan jag får träffa Han som betyder allt för mig, som jag älskar nått så oerhört mkt och knappt klarar mig utan..
Andreas, är så lycklig över att jag har dig! <3


63 dagar kvar till studenten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0