3 juni

Har haft en del att göra nu på sista tiden så har inte haft tid att skriva här.

Då går man inte länge i skolan, tog studenten i fredags och jag har fortfarande inte fattat att det är sant. men det kommer väl säkert snart...Än känns det bara som om det är ett litet lov eller lång helg typ och att hela klassen kommer att träffas snart igen, typ om några dagar. Jag undrar verkligen när jag kommer fatta vad som har hänt. Det är verkligen en hel del folk som man inte kommer träffa på en evighet eller till och med aldrig mer komme få träffa.
Jag har haft 3 underbara år och tycker att det är så tragiskt att vår fantastiska klass inte längre är någon klass. Sporthandel 05-08 är nu bara ett minne, ett otroligt bra minne som man kan tänka tillbaka på. Bästa Sporthandelsklassen hittills och ja hoppas att vi kommer att fortsätta vara den bästa ett tag till..

I onsdags hade vi bal också, och alla var fruktansvärt vackra och hade en jätte rolig kväll. Otur att man råkade spilla lite på klänningen men det går väl att få bort på nått sätt..

Är så tacksam för de fina vädret vi har haft under balen och studenten.

Sen har de ju kommit ännu  mer bra nyheter, Min älskling har fått jobb här i Karlstad också, han var iväg till några få ställen i torsdags och efter ca 2 timmar så ringer det första stället han var på o säger att han har fått provanställning.. Helt sjukt vad jag blir stolt över honom, han är så duktig och fåt jobb så fort. Så om en månad bor han här och vi kan träffas varje dag... Blir så lycklig!

Ska åka till Alanya i morgon också, Det är då Tesse, Tilda, Johanna och jag som åker. Ska bli roligt! Känns inte riktigt som om det är i morgon som vi ska åka.. Jag fattar typ ingenting nu ju.. Fattar inte att jag tatt studenten, fattar inte att jag ska åka utomland och fattar inte att Andreas bor här om en månad, allt känns så overkligt.


Hunden sitter och piper för att han är kiss&bajsnödig så det är väl bäst att jag tar ut honom nu innan det händer nått tragiskt.. =)

Återkommer så fort som möjligt.


Älskar dig mycket Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0