27 juni

Shit va drygt, skrev nyss ett inlägg men datorn blev cp så det sparades aldrig. Så jag får väl skriva de igen då!

Var ute o gick 5 km direkt när jag vaknat i morse, trodde att det var lite halvkyligt ute så jag satte på mig ganska rejält med kläder men det visade sig ju att det inte var så väldigt kallt så jag höll på att svettas ihjäl hela vägen runt. Förbrännde kanske mer och de är ju jätte bra !!
Sen åt jag iaf frukost när jag kom tillbaka och kollade en snabbis på tv men bestämde mig för att vara lite vuxen så jag städade i köket. Diskade massa grytor och plåtar och gjorde de allmänt fräscht :D
Efter det hoppade jag in i duschen och allt som behöver göras för att fräscha upp mig själv. och sen var jag duktig och lagade mat. vart färsk potatis biffar och brunsås, mamma gjorde dock biffarna innan hon åkte till stugan och johan var med på ett hörn.
Började jobba klockan 15.30 idag och det gick jätte bra och var roligt att jobba. slutade sen klockan 20.30 och fick ta o handla lite innan jag åkte hem..

I förra inlägget så skrev jag flera rader om att jag längtar så till i morgon för att Andreas äntligen kommer hit då men han kom ifdag ist.. :D och jag blev så glad när han tittade in här :P Så nu bor han i Värmland!!! :D:D:D

Måste umgås med han så jag orkar inte skriva mer nu :D

Puss o gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0