8 februari

Igår var det friluftsdag i skolan, vi tillbringade dagen vid Dömlebacken. Blev såklart jätte sugen på att åka skidor och snowboard när jag var där och inte hade med mig min utrustning. men jag fick sysselsätta mig med annat. Jag och Tesse fick åka skoter med Micke bovärd. Han skulle nämligen göra längdskidspår golfbanan. Tesse fick offra sig att sitta på den som man gör spår med (vet inte vad det heter) eftersom vi inte hittade någom tyngd som man kunde ställa på. Efter en bits färd tittade jag bak på henne för att se att hon satt kvar, och de gjorde hon. Dock såg man henne knappt för att hon var helt täckt med snö. Skrattade så jag grät .. var helt svart under ögonen när vi kom tillbaka.
Åkte runt där några varv, tesse fick sitta på skotern resten av varven, och sen var de dags att platta till snön lite för att hundsportarna skulle åka släda efter sina hundar. så vi tog ett par varv på andra sidan av vägen också och gjorde fina spår åt dom.
Var fruktansvärt roligt att åka skoter, vill göra det igen snart!
Sen var de längdskidor som stod på schemat, det gick lite knackigt men vi kom runt iaf!
Efter det satt fick vi äntligen våra efterlängtade hamburgare, jag offrade mig att vara grillmästare.. blev typ världens godaste hamburgare bara för att jag stod vid grillen.

Johan fyllde år igår också så när jag kom hem skulle vi fira honom, farfar och Kerstin kom på tårta. Jag hade inte hunnit köpa nån present men får väl ge honom det i efterskott.


Nu sitter jag iaf i skolan, har precis haft prov som skulle kunan gått bättre om jag pluggat lite mer men orkade absolut inte de igår.

Håller på att skicka iväg nya inbjudningar till Nöjesfesten till gamla studenter på facebook. Men väntar väl mest på Idrotten, fys blire denna freda också..
Ska bli skönt!

Ikväll är den eftertraktade kvällen då Andreas kommer. Har inte träffat honom på alldeless för länge, så det ska bli riktigt mys.
Hoppas det går bra för dig att köra idag.
Saknar dig otroligt mycket!

Nu ska jag springa upp till Enso!






Kommentarer
Postat av: camilla

Var provet svårt?
kommer Andreas till dig, skulle inte du åka hit?
puss

2008-02-08 @ 11:30:11
Postat av: Hanna

Det blev lite ändrade planer så han kommer hit ist!
Han ville så gärna kolla på rallyt så.
Provet var inte så värst svårt.. Jag hade inte pluggat nått i princip och jag svarade på nästan allt iaf.. Kanske var nån fråga som man var lite osäker på!

2008-02-08 @ 21:53:08
URL: http://hannahkansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0