13 februari

Det vart ingen träning för mig igår inte, jag som verkligen tänkte att jag skulle bli jätte duktig med träning, mat och skolan tidigare på dagen. Men kom hem sent från skolan, ungefär vid 7 sen åt jag mat och satt och pratade med mamma ett bra tag. Efter det vart ju klockan jätte mkt och jag ångrade mig om att gå ut o röra på mig eftersom jag var tvungen att plocka bort massa grejer i mitt rum och tur var väl det. Hehe, hittade Andreas(es) tröja liggandes i min fåtölj, den luktade jätte gott. =)
Har även börjat med alla resterna så nu är jag riktigt duktig på den fronten iaf!  Så igår efter att jag städat lite började jag läsa David Copperfield som jag skulle gjort tills innan jul. Läste inte jätte mkt men några sidor blev det för sen var jag tvungen att kolla på Armageddon, Finns ingen film som man gråter till så mkt. Spelar inge roll hur många ggr jag ser den.
Åkte till och med tidigare till skolan idag för att göra lite rester, dock var jag tvungen att ta en liten paus för att skriva blogg. Gjorde klart två av mina rester igår och ska hinna med den tredje idag nu innan lunch så att jag kan börja på en ny i EM.

Idag ska jag fixa min praktik också, Ekis har precis pratat med mig nu och tjatat ett tag att jag måste fixa nån stans att va.
VILL VERKLIGEN INTE HA PRAKTIK!!!!!!!!! men sånt som man måste ha ibland.


Fick precis reda på att Andreas klarade uppkörningen för sitt CE-körkort, så nu får han köra tung lastbil med släp :D :D :D GRATTIS!

Fortsätter nog skriva sen i EM för nu vill jag gå o äta mat!

_____________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0