21 December

Sjukt nära julafton nu, känns inte alls som om det är de om några få dagar bara. Har ingen julkänsla alls i princip och tycker det känns som om det är oktober eller nått sånt. Kanske får ta o köpa lite mer än en enda tomte hem till lägenheten så kanske det kommer. Är mysigt med stjärnor och stakar i fönstren iaf! :P Julkänsla eller inte så vart jag iaf klar med julklapparna idag och har nu typ 0 kronor kvar ungefär. Tur att det trillar in pengar på kontot snart =)

Har vart ensam i lght i helgen, eller från igår iaf, Andreas har vart ner till Jonatan för lite partaj så jag har fått försöka hitta på nått själv. Jobbade till 9 igår så när jag kom hem från jobbet tittade jag bara på tv. Idag när jag vaknade vid 9 sydde jag upp köksgardiner som vi äntligen har skaffat oss. Var kanske på tiden efter typ 2,5 månad :D Sen vart det Harry Potter på tv som jag var tvungen att kolla på. var svenskt tal och shit va det suger.. hehe är så mkt bättre med text men var ändå skönt på att slippa läsa på nått sätt. När den va slut vart de matlagning, dusch, smink och lite städning innan jag skulle ut och inhandla julklappen. Väl hemma sen igen så vart det ännu mer matlagning och kollade på Grinchen och GOSSIP GIRL!!!!! Hur bra är inte Gossip Girl, tänk att få va så rika som dom är. Vilken dröm! Vilken garderob man skulle kunna ha, och massa skooooor!!!!!

Har väntat på att Andreas ska komma hem hela dagen, trodde han skulle kunna va hemma vid 4 ungefär men så vart de minsann inte. Men nu är de nog inte så länge kvar, har räknat med att han kanske kommer trilla in vid halv 9 ungefär så det är nära. Saknar honom verkligen redan och då har vi inte vart ifrån varann mer än typ 30 timmar. Han är så underbar, älskar honom jätte mkt!


XOXO
Hanna Håkansson ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0