7 april

Helgen har varit så jävla underbar, ursäkta att jag svär men fy fan. :P Var längesen jag trivdes så bra. Har tillbringat helgen med min underbara pojkvän, vi har gått o kollat i affärer (halvshoppat lite), spelat bowling, träffat kompisarna inne i stan och fikat samt lagat mat med dom och myst en massa.
Men nu är de måndag och slut på de roliga, sitter i skolan igen och gör uppgifter och typ dör av längtan tills jag får träffa Andreas igen.

Har nyss haft Livskunskap och pratat massa om jobb och framtiden. Vad som kommer hända efter vi tatt studenten, hur man ska söka jobb och hur man når sina mål på bästa sätt. Skulle även tänka ut vad vi gjorde när vi var 30 år..... jag kom absolut inte på något som jag skulle kunna tänka mig att jag jobbar med då. Hur kommer min framtid se ut när man inte ens har några idéer på vad man skulle vilja göra nu ?  Nästan lite orolig, men tänker likadant här som jag tänker om allt annat, DE LÖSER SIG! Får verkligen hoppas på det.

Jag får nog ta o återkomma med bloggandet senare, måste ta o göra klart denna uppgift som vi fått.

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt att du hade en bra helg, Ha en riktigt bra start på veckan :D!

2008-04-07 @ 11:45:31
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0