25 april

Lön idag, så nu har man lite mer pengar på kontot igen så att man skulle kunna köpa lite kläder ^^  Vill verkligen köpa vårkläder.

Ska snart åka in till stan så kanske hinner köpa nått litet fräsigt plagg innan jag tar tåget till Andreas.
Fick inte låna bil den här helgen...  Skit kasst att få åka tåg. Suger ganska mkt . Kommer inte komma fram till Fagersta förens på kvällen.  =(
Jag trodde verkligen att jag kunde få låna bilen för Johan lät inte så hopplös när jag frågade honom igår men icke sa nicke.

Fick fika idag på kundvården också :D Mycket gott! Snällt av Ekis att han bjöd oss på lite gottigheter

Sitter nu i datasalen och diskuterar vad man kan ha för tema på valborg :P Kommer bara på massa konstiga idéer som att alla ska klä ut sig till grottmänniskor och sådant. Kanske inte så troligt att det blir de. Hoppas vi kommer på nått roligt, och annorlunda. Måste komma på nått nytt så att det inte blir typ rocktema eller nått liknande som är så vanligt.

Nej nu ska jag ta och bege mig upp till bussen.


Vill ha kväll nuuuu!!!

Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0