23 april

Igår köpte jag min studentklänning, vart en beige med blommor på från MQ :D Köpte även nya balskor om jag nu inte ska ha de som jag köpte förra veckan,  men lär bestämma mig snart för idag är de sista dagen för att lämna tillbaka dom.  men det lutar ganska mkt åt att jag kommer lämna tillbaka dom. 

Hade verkligen bestämt mig för att inte åka med till Alanya med Tesse, Tilda och Johanna, men i morse började jag tänka åt andra hållet. Kom på att det skulle vara roligt att åka med dit iaf så nu ska jag betala in detta idag :D 

Helger ska jag då tillbringa i Fagersta. Längtar jätte mkt! Och jag hoppas verkligen att jag får låna bilen denna gången också :D Skulle vara mkt bättre så jag kan åka direkt efter skolan och slippa komma fram till han sent på kvällen. <3

nej nu ska jag nog ta och åka in till stan så jag hinner inte skriva mer. 


Pusss&Kram !





Ja då var jag här igen, sitter nu o kollar på Frusna män söker kärlek. Inget som intresserar mig väldigt mkt för tillfället så jag ska nog snart åka ner o sola snart.

Nån motion har jag inte fått idag heller, tänkte ju att jag skulle ut o springa nu i kväll men som vanligt vart de inge med det.

Ne jag får nog ta och åka ner nu innan klockan hinner bli 21...

JAG ÄR KÄR! ;)

Hade superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0