16 april

Klockan halv 8 började jag min dag med att motionera, cyklade upp till Höjda (ca 4 km) för att ta en promenad på 5 km och sen cykla hem igen. var väldigt skönt att få röra lite på sig sådär på morgonen. Under tiden jag gick kom jag på att ja vart väldigt sugen på att springa så jag ska nog ta en liten springtur ikväll när jag kommer hem. (Hoppas jag orkar de då också.)

När jag kom hem igen vart de en dusch och lite gröt, sen var det bara att göra sig ordning eftersom jag skulle till tandläkaren kl.11.00.
Hade lite tid över efter tandläkarbesöket innan bussen till Forshaga gick så jag hann med att köpa lite prylar  :P Vart en väska, en något mindre plånbok än den jag redan har och några hårspännen. Blir så lycklig när jag får handla grejer, även om det inte är några väldiga inköp men.


 Jaja, nu sitter jag i skolan men min enda lektion för dagen slutade för typ 30 minuter sen. Har jobbat med säljresan idag och har faktiskt fått lite gjort för en gång skull. Inte speciellt mkt men har börjar planera vilka butiker jag ska besöka första och andra dagen. Vissa andra runt mig har kommit betydligt längre så man blir lite dep när man sneglar på deras datorer. Får försöka att inte kolla på de andra :D

Ska in till stan och fortsätta mitt letande efter bal och studentgrejerna. Kollade lite förut innan jag åkte till Forshaga men hittade inget spännande.

Jobbade igår kväll också :D Kändes bra!

Jag skulle verkligen vilja ha helg nuuuuu!
Andreas <3


Dags att ta o jobba lite till med Säljresan nu innan jag åker in till stan.
Heeeej dååååååå!!!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi är så duktiga som jobbar Hanna :) BÄST!

2008-04-16 @ 15:31:05
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0