6 maj

24 dagar kvar till studenten och idag gjorde jag klar en till uppgift!!! :P Skrev klart Londonresan i morse innan skolan drog igång. Fruktansvärt skönt.
Idag känns de som om allt går som de ska. När jag gick till Svenskaläraren och kollade vad det var för uppgifter jag hade kvar i ämnet så nämner hon att jag slipper läsa klart boken och göra recention på den så nu har jag bara examinationsuppgiften kvar i svenskan. Den har jag börjat med nu och ska bara hitta några typiska drag från romantiken i en text så är de klart sen.  Sen är mitt IG i svenskan fixat!

Har kännt mig lite nere  sen valborg men efter igårkväll är jag på betydligt bättre humör. Tack vare en person. Älskar dig så mkt!

Verkar lösa sig med nöjesfesten också. Ringde till CCC idag igen för att kolla om vi kan byta tid för mötet som vi egentligen skulle haft på måndag, och de visade sig att de fanns möjlighet att vi kunde komma dit i morgon ist. Känns bra att vi kunde komma någon gång denna veckan, man vill ändå få det klart vart man ska va och övrig information så vi kan börja meddela folk som ska komma. Tror att det blir mer lyckat att vara där än att vara kvar på Nöjesfabriken eftersom de kommer vara massa annat folk där också, blir inte vår ForshagaAkademi fest om vi ska va där. Känns bättre om vi får vara själva på något annat ställe.

Inte är jag nervös inför Projektredovisningen som vi ska ha efter lunch heller. Kommer säkert bli när de börjar närma sig men. Ska nog ta o kolla igenom det snart än en gång innan vi går till matsalen.

Idag tycker jag om mitt liv, känner verkligen att jag kommer lyckas med allt som ska göras. Skönt, för vissa dagar känns allt så jävla meningslöst att man vill gå o dö ungefär. Men inte idag !
Hoppas detta kan smitta av sig på folk som inte har en så bra dag, får bli mitt mål med dagen: att sprida glädje till dom som behöver :D

Studentkryssning på söndag också! Ska bli så jävla roligt att få göra lite annorlunda grejer. Inte vilken fest som helst.

Hoppas att jag får träffa Min Andreas tidigt på fredag. Så jävla underbar människa, och jag är så glad att jag har honom! <3

Nu blir de nog matsalen för mig!

Tjjoooo!





Kommentarer
Postat av: ludda

får jag komma än då? ;o så dom inte frågar ifall jhag ska jobba i köket där haha

2008-05-06 @ 15:46:01
URL: http://linnns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0