3 mars

Ännu en helg avklarad.
Maskeraden i fredags var riktigt rolig. sen var de dags att jobba på lördan, var lite jobbigt när man hade vart ute dagen innan men har mått värre. Andreas kom o hämtade upp mig när jag slutade och vi åka till Adam o Linda, dock skulle Adam på konsert precis när vi kom så vi satt o pratade med Linda ett tag. eftersom vi skulle ut på lördagen också var jag tvungen att åka hem o göra mig i ordndning så vi for till Kil för att sen komma tillbaka och börja dricka. Vi hamnade på nöjes efter visiten hemma hos Adam o Linda. jag kom ju då inte in såklart så jag fick gå hem o lägga mig o sova. Men dom andra verkar ju ha haft roligt. =)

Nu är jag hemma hos Andreas hela veckan, har praktik här på Intersport. var lite skeptisk men det var faktiskt riktigt roligt. Fick ansvar för hela herravdelningen som skulle flyttas till ett annat ställe i butiken så de har jag sysslat med hela dagen . Var lite knivit i början men sen när man väl kom igång så gick de ju lättare. Hoppas dom blir nöjda bara.

Ne nu ska jag ta hand om Andreas som har blivit sjuk. lite otur nu när jag är en hel veckan men vad ska man göra. tycker så synd om honom, ser verkligen att han lider rejält!

Hade bra alla!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hanna, vad kul med herravdelningen =) Det blev säkert jättemega bra! Bara man vågar ta för sig lite så är det kul i butik! Saknar dig.

2008-03-03 @ 22:38:19
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: camilla

haha, vad roligt att du får så stort ansvar redan de första dagarna!! :D
härligt att vara hemma hos Andreas en hel vecka :)
puss

2008-03-04 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0