13/14 mars

Ja då va det äntligen dags för mig att få mitt körkort. Så fruktansvärt skönt, vilken befrielse alltså. Har velat kört hela dagen idag och när jag slutade efter praktiken var de dags att få vara lite farlig på vägarna. Pappa åkte in till stan för att han skulle på hockey så han hämtade upp mig inne i stan för att sen åka till Färjestad. Därifrån fick jag åka hem HELT SJÄLV! Var grymt roligt. Höjde volymen jättemkt och satt och sjöng i bilen. Har verkligen drömt om att få åka runt så jätte länge, och nu äntligen. Nu är de dock bara en egen bilen som fattas. Vet inte hur länge jag har tänkt på att jag ska köpa en bil utan att de blivit av. Men nu är det väl iaf läge för att verkligen köpa en. så snart är jag komplett och kan åka köra exakt vart jag vill och när jag vill :D
Bäst att ni passar er ute på vägarna nu!

Hmm ja klockan har hunnit blivit jätte mkt. redan typ tjugo/kvart i 1 och jag har varken packat eller städat klart.
Ska åka till Andreas i morgon för att senare åka vidare till hans stuga på lördag morgon. Ska bli helt underbart att få träffa honom igen, känns som om det var en evighet sen. Beror nog på att det är fruktansvärt tråkigt på praktiken nu den här veckan. Dagarna går verkligen jätte sakta så det känns som om man aldrig kommer hem ungefär.
Men nog med att  vara negativ, det är ju inge roligt.
Ska äntligen få åka lite skidor och snowboard som man inte kunnat gjort på hela vintern, vinter kanske är synd att säga när det i princip gick från höst till vår direkt, men ja får väl kalla det vinter iaf. Ska bli härligt att äntligen få se lite snö, och skoter ska vi åka också föresten, det får jag inte missa.... ska bli riktigt spännande, tror att jag kommer tycka det är asroligt. :D Ser fram emot det här väldigt mkt och tycker det är roligt att jag ska få följa med :D

Kanske bäst att jag tar tag i det där med packningen nu, klockan har nu redan hunnit bli 00:54 så jag kommer säkert vara helt död i morgon. tänkte att jag Bara skulle berätta att jag fått körkort så ni som inte vet får reda på det. men det blev några rader extra. Kanske kan vara lite trevligt iofs.

Sista dagen på Stadium så jag och två andra praktikander ska bjuda på tårta.

Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattis till körkortet Hanna :)

2008-03-15 @ 12:01:41
Postat av: sandra

Grattis!! till körkortet. .:D

2008-03-17 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0