26 juni

Jag hade en sån fruktansvärd natt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen inatt...
Onsdagkvällen slutade med en promenad med min bor (iofs cyklade han runt eftersom han har sån träningsvärk men var iaf sällskap) och sen en snabbdusch direkt när jag kom hem. Försökte sen ringa till Andreas men honom fick jag minsann inte prata med.... klockan var iofs 12 då så han sov och jag behövde verkligen sova med tanke på att jag skulle upp o börja jobba 07.45. ställde iaf klockan på 06.30 och la mig ner för att somna vilket jag aldrig gjorde. låg och vände på mig några ggr innan jag kollade på klockan och den hade då typ blivit 01.40 ungefär, hmm var tvungen att göra något så att jag blir trött.. tog fram en bok som jag började läsa i och efter 20 minuter lyckades jag äntligen somna..... MEN vaknade 40 minuter senare och la undan boken och släckte lampan, sen var jag jätte pigg igen. nu var klockan typ 02.40! försökte götte ner mig i sängen och somna om men detta var då helt omöjligt. kollade på klockan titt som tätt och låg absolut inge skönt så jag var tvungen att rulla runt lite i sängen. klockan började närma sig 03.00 och det var ännu ett nytt försök att försöka se till så att man blir lite trött, gick ut och hämtade lite Soduko som jag skulle försöka lösa, hjälpte en annan gång när jag inte var sådär supertrött men ville somna men inte den här gången, försökte med boken igen men då var de ju klart att jag kom till nått väldigt dramatiskt och spännande i boken så det hjälpte inte heller.. Nu började klockan närma sig 4 och jag hade sovit i typ 40 minuter och började förstå att jag skulle vara helt dödstrött på jobbet. Provade ännu en metod för att bli trött, KOLLA PÅ TV, somnar i princip jämt när jag kollar på tv men INTE den här gången. Inte nog med att jag verligen ville sova så hade jag blivit fruktansvärt irriterad för att jag aldrig blev trött, och kissnödig blev jag några ggr också. När jag väl gett upp hoppet om att kolla på tv gick jag in o la mig i sängen igen. nu var kanske klockan halv 6 och jag var jätte hungrig och arg. Ställde om klockan till 06.55 ist för 06.30 så att jag kunde få sova några minuter iaf innan jag skulle behöva gå upp. och rätt som de var efter kanske en halvtimme till så somnade jag. det var då en timme kvar tills klockan ringde och den timmen gick på tog för fort.
Jag var ändå inte så jätte trött när jag vaknade och de gick bra att göra sig i ordning och åka till jobbet, började jobba och kände i kroppen att jag hade sovit dåligt men det var inte så att jag höll på att somna i kassan iaf.. Tur var väl det, hade ju sett illa ut om jag slumrat till där. =) Men men slutade jobba klockan 15.00 iaf och kände mig fortfarande inte så jätte trött som jag trott att jag skulle va.

Kollade lite i affärer och lyckades köpa två klänningar innan jag åkte hem till Kil igen. Väl hemma gjorde jag mig lite mat och sen cyklade iväg till Anna och Ida. Mycket trevligt att få träffa dom igen, brukar ju inte bli varje dag nu för tiden.

Och nu ja här sitter jag och har fortfarande inte sovit nått.. men ska nog inte bli så långvarig ikväll tror jag :D

I morgon eller på Lördag flyttar min älskade pojkvän hit =) Helt sjukt att det verkligen är den här helgen, som jag har gått o väntat på detta. Kan inte sluta att glädjas av att det är så nära nu. Vill mysa och ha honom i närheten, och tänk att få göra de även på vardagarna, att inte behöva vänta till helgerna för att pussa på honom. Helt underbart. Det kommer att bli en kanon sommar i år.

Har fällt några tårar för att jag saknar min Emelie Jönsson också. du betyder så mycket för mig och det är verkligen tungt att inte få träffa dig när jag vill. nu blir jag lite tårögd igen..... shit!  Älskar dig sjukt mkt..
Har nog börjat fatta att inte alla underbara klasskompisar kommer att komma tillbaka i höst. Sphg 05-08, ni kommer alla ha en speciell plats i mitt hjärta och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas snart, det skulle vara roligt. Jag undrar hur alla har det, är ju inte så många jag har pratat med sen vi slutat skolan, hoppas alla har det superbra!
Klassfest hos Emelie den 19 juli, JAG KOMMER och de tycker jag alla andra som kan också ska göra:D


Nu ska jag nog ta o göra lite vettigare saker. typ borsta tänderna och sova så att jag är pigg o fräsch i morgon på jobbet. börjar iofs 15.30 så jag hinner ju sova länge på morgonen också. =)



Puss o gonatt \_ -> /_ -> \_ (hahah, är meningen att de ska likna armen för er som vet vad jag menar:D)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0