28 februari

Ja då sitter man här igen då som man inte gjort på typ hur länge som helst. Hade nästan glömt bort att jag hade blogg ett tag. NOT GOOD!

Har inte mått helt prima ballerina denna veckan, började i söndags på morgonen när Andreas skulle åka hem. Kände att jag började må illa och några sekunder senare var jag inne på toan o spydde. Jätte roligt när vi stod o sa hej då, så springer jag o spyr mitt i allt liskom. Snacka om "moodkillers" (om man nu kan säger så)
Efter det har jag väl inte mått helt okej i magen men har aldrig blivit mer än att de inte känns helt okej. Var hemma från jobbet på måndagen, tyckte de kändes säkrast ifall jag hade magsjuka eller nått. Bra var väl kanske de för bra mådde jag inte, hade nog feber och hela "faderuttan" då!
Hehe tisdag hände också nått skumt. Maxi ringde på morgonen o fråga om jag kunde jobba så de tackade jag ja till. (inte för att de var skumt men de kommer här) skulle iaf duscha innan jag åkte dit så väl i duschen började jag må illa o blev helt yr så jag bestämde mig för att de kanske var bäst att sätta sig ner o vila lite men halvvägs ner så svimmade jag en snabbis och vaknade upp halvt liggande på golvet.  Men åkte till jobbet nån timme senare och jobbade 10 timmar. :D Pengar pengar pengar, ingen OB men ändå!
Jobbade även igår och idag så nu kanske man lyckas få ihop pengar till nästa månad också.
Men helt frisk än är jag inte o de märks, dels har jag blivit astrött av att bara va ute å gå o igår började jag bli lite kocko i magen som har hållt i sig idag. hoppas verkligen att de går över snart! Vill bli frisk o kunna börja träna hårt igen. Var väldigt länge sen sist.

I morgon kommer Andreas igen, även denna veckan lyckades han inte få ledigt så ist för att ha kunnat vart här nu får han komma i morgon runt 8-9 på kvällen. Rejält segt. Tror att dagen kommer gå rätt segt i morgon bara för att jag längtar så efter han. Men det är bara att stå ut.
Har inte fått prata med han varken idag eller igår nu så det känns som extra tugnt. Vi har iofs skickat sms men inte samma sak. Saknar hans röst. Hela han iofs!

Pratade med Emelie idag också, var mkt roligt att få tjata lite med henne. Hehe kul att hon hade hunnit fått sin Hofors dialekt på den här korta stunden. =D

I morgon blir de maskeradfest för Linda som fyller 5 :P Okej vi säger väl 20 då men det är lite roligare om hon hade 5 års kalas. Fyller nämligen i morgon den 29 februari! Inte varje år man får fylla år på sin egen födelsedag då inte.

Nu måste jag sova, och i morgon vill jag sova länge, så hoppas att inte någon eller något väcker mig tidigt.

Ha det bra folket så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, vaddå hoforsdialekt!? nu får du be om ursäkt fröken Håkansson! ;)

2008-02-29 @ 01:25:27
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Hanna

hehe det är ju sant, du pratade annorlunda :D

2008-02-29 @ 12:16:50
URL: http://hannahkansson.blogg.se
Postat av: camilla

oj! du får ta det lite lungt nu när du väl är ledig tösen..

2008-02-29 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0