21 februari

Shit, idag var de svårt att komma på nått att skriva. Har typ suttit några minuter nu utan att få ner något i bloggen. Men får väl ta o försöka få lite inspiration här nu!

Blir så less på vissa människor, låter allt negativt gå ut på massa andra. Om man måste tycka att allt är skit kan man väl vara snäll mot folk omkring och hålla tyst om de! INTE roligt att behöva höra på en massa tjat jämt o ständigt. Jag förstår verkligen inte, fan vilket tråkigt liv endel måste ha. Kan inte glädjas över andra bara för att de inte har de lika bra som de en gång haft, men alla har väl motgångar här i livet.
Tänk positivt så går allt mkt lättare, jag lovar!

Själv har man kanske inte heller haft världens roligaste dag men försökte att inte tänka på "de där" för mkt och rätt som de var så blev de lite bättre, sen är de svårt att gå runt o vara jätte ledsen när man är omgiven av många glada människor =) Hade prov idag och Linnea hjälpte mig att träna inför det. Vi satt o förhörde varandra ett tag så de kändes som om det gick rätt bra faktiskt. hade ju förväntat mig att det skulle vara pissvårt eftersom Camilla, Johanna och Sandra tyckte det var svårt igår. Men jag skrev på allt, var väl iofs någar som man var lite osäker på och inte kom ihåg exakt vad det var men de får duga :D
På estetiskt idag spelade vi GitarHero, det är fan askul. hehe men jävlar va dålig jag var!

Pratade nyss med Agneta som ska sy min balklänning och hon hade fått tygproverna som jag skulle få springa ner och hämta. Wiiihooooooooooo !  Det är nära nu, man blir lite nervös över att gå o vänta på att den ska bli klar.
100 dagar kvar till studenten är de också (nästan helt säker), snart står man där med mössa och typ asgrinar för att man inte kommer få träffa sina underbara klasskompisar. men samtidigt följer det ju med massa andra möjligheter med studenten. tänk att få kunna få tid att jobba så att man kan försörja sig själv. Längtar verkligen, vil inte vara beroende av mina föräldrar mer. Sen självklar att flytta som man har drömt om typ några år. Dags att ta tag i sitt liv, kanske kan vara bra att veta vad man vill bli men nej inte jag inte :D Tar de som de kommer. Ska iaf bli rik, det är en sak som är säker så jag kan flytta och köpa typ världens coolaste bil.  (känns som om detta är en dröm som är några år bort)

Nu är de 5 veckor ledigt från ForshagaAkademin som väntar, först på schemat står sportlovet efter det 3 veckors praktik (1 vecka i Fagersta hos min Andreas och två veckor i Karlstad) Sen är de dags för påsklov.
Och när vi kommer tillbaka till skolan är de typ 8 veckor  kvar tills vi slutar!

Nu måste jag ge mig här.. Ska springa iväg o fixa med tyget nu!

Bye Bye

Föresten, På tal om ingenting så vaknade jag inatt av att jag hostade så mkt så jag till slut spydde.
Bara så ni vet!
Hostar och snyter mig i princip hela tiden.

Hej då igen!


Kommentarer
Postat av: michel

den där sista saken med hosta var kanske inte nått iaf jag ville läsa om =P krya på dig från det sjuka!

2008-02-22 @ 11:41:46
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0