20 februari

Igår var de dags för vår dansuppvisning och de gick faktiskt ganska bra. Bättre än alla andra gånger när vi tränade på den.
Missade bussen igår också, brukar kunna vara duktig på det men det var ett tag sen innan igår. Kommer väl säkert in i en dålig period i det nu så att jag kommer missa bussar till som tätt framöver.

Har varit helt dunderförkyld ända sen helgen, hostar och snyter mig hela dagarna ungefär. Igår hade det verkligen varit värt att stanna hemma från skolan och hade gjort de om det inte var för körlektionen, dansen och detta PB och CV som stod på schemat den dagen.
Idag däremot tänkte jag också stanna hemma men kom på en timme innan vi började att jag kanske inte är så dålig så att jag behöver vara hemma från skolan. sen hade jag ändå behövt åkt till skolan för att hämta anteckniningarna till provet som vi har i morgon. Så bror fick skjutsa mig till skolan
Skulle egentligen sitta och plugga på det provet nu men ovanligt att jag hamnade här! Svårt att hålla sig från datorn ibland. Får ta o plugga lite sen när jag är klar här!

Ikväll ska jag kanske kolla på innebandy. GS-Sunnanå.. Kan vara lite roligt att kolla på dom när man inte själv är med o spelar. Är verkligen jätte dålig på att träna innebandy nu för tiden. Skäms nästan lite, kommer sluta med att jag går upp i vikt ist för att få denna "perfekta balkroppen" som jag tänkte att jag skulle få. Hmm, kanske får ta tag i det snart!

Hoppas att de ordnar sig så att du slipper körningen så vi kan träffas något tidigare :D
Saknar min man otroligt mkt!


Nej nu är de dags att plugga så man hinner göra andra roliga saker idag!


HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0