2 februari

Tjenna!

Vart minsann inge fest för mig igår inte! :( Maxi ringde o frågade om jag kunde jobba 16-stängning för nån hade blivit sjuk osv. Har ju lite svårt att säga nej i såna situationer så jag fick väl göra de. Lite trisst när man hade sett fram emot en utekväll med tjejerna men vad ska man säga liksom. Gött när man får lön sen. Är iofs rätt roligt att jobba så... =)
När jag väl slutat jobba pratade jag med Andreas, betonar Jag eftersom han låg typ o sov men jag tjatade så han höll sig vaken ett tag.. ;) Tyckte rätt synd om honom men ville ju bara ha lite sällskap medan jag åkte buss och sådär.:P Lite egoistiskt kanske, förlåt! Alltid lika roligt att få prata med om honom även om han är trött o inte pratar så mkt, känner ändå att han är där liksom.

Efter skolan föresten åkte jag, Emelie och Pernilla till Mr. Schüssleder för att snacka lite skit. Försökte få ur honom lite hemligheter genom att berätta min hemligaste hemlighet som bara vissa utvalda vet om men de gick minsann inge bra :D Typiskt!

Har jobbat ikväll också, var så fruktansvärt lungt idag så tiden gick väldigt långsamt. Men jag hade trevligt med de andra kassörskorna iaf!
Hoppas det blir lite mer fart i morgon, jobbar iofs bara till 21 då! hmm jaja vi får väl se helt enkelt hur de blir.



Helt sjukt vad jag längtar tills jag får träffa dig Andreas, tänker på dig hela tiden!  <3


Nej nu tackar jag för mig och ska gå o göra nått bättre, kanske äta nått! :P
Fortsättning följer......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0