18 februari

Helgen började med en överraskningsfest för Mimmi, och överraskad blev hon. Kom dock inte så mkt folk som skulle kommit, kanske kom lite senare på kvällen men. Jag var iaf inte kvar så länge med tanke på att jag skulle upp tidigt  på lördagen så min far kom o hämtade mig halv 12 ungefär inne i stan. 
 
På lördagsmorgonen började min resa till Andreas, gick upp vid 5 eftersom jag inte hade hunnit packa eller sådär. Kom fram till fagersta vid 10 och det var så kul att få se honom igen. Helt underbart!
Vi tog oss en promenad fram och tillbaka till gymmet, väl på gymmet tränade vi först lite ben och sen armar. Har fortfarande träningsvärk så jag knappt kan röra armarna. Vänster går fortfarande inte att böja in helt!! Så går folk o klämmer på armarna på mig idag, blir skit sur för att dom inte förstår vad ont de gör. =/ men men
Sen var de dags för en dusch och mat.
På söndan vart de också en promenad. Roligt att Andreas visar mig runt i Fagersta så jag får veta typ alt! :D

Har vart en helt underbar helg med min älskling! Längtar redan tills jag får träffa dig igen!


På idrotten förut hade vi dansupvisning, det var mkt underhållande! Hälften av grupperna idag och vi andra ska dansa i morgon. så nu efter skolan ska vi nöta denna dansen ordentligt, måste se till att bli klar mitt personliga brev o min CV till "Aqtivit" eller vad det nu heter :D Ett låtsasföretag som vi ska söka till på säljtekniken, och även ha en arbetsintervju också. Skit nervös inför den. Kommer typ pissa ner mig eller nått =) Eller kanske inte.

Har blivit jätteförkyld så de bli ingen träning för mig idag, får åka hem o äta massa nyttiga grejer så kanske man kan andas normalt igen sen! =)

Ne nu kommer jag inte på så mkt mer o skriva...

Så sköt om er!






Kommentarer
Postat av: Kur

Klart, du måste veta allt om Fagersta ;) De är alltid underbart med dig! Saknar dig!

2008-02-18 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0