3 December

Jag som verkligen trodde att jag skulle hålla igång skrivandet efter att jag skrev sist men så vart det ju inte såklart.

Har inte vart någon speciellt händelserik dag för mig än, Vaknade av att Andreas kom hem vid nio för att sova lite. Tittade självklart på Top Models 9.40 vilket jag gör varje morgon om jag nu inte så måste iväg o jobba den tiden, är helt beroende utav de nu. Efter att Andreas åkt iväg o jobba igen har jag plockat undan lite här hemma och nu ska jag snart åka iväg till Forshaga för en ansiktsbehandling. Ska bli hemskt roligt och förhoppningsvis kommer jag få en bättre hy när jag är klar. Idag blir det en porrengörning och sen är det ytterligare 6 behandlingar som gäller framöver:D

Igår skickade jag in ansökan till Svenska frisörskolan också :D Blev inte helt nöjd med det jag skrev eftersom jag var tvungen att skynda mig iväg till jobbet så jag funderar på att kansk skicka in en ansökan till och skriva lite mer om mig själv. :D Vill verkligen bli frisör och jag hoppas jag kommer in så fort som möjligt. Nu i Januari lär de väl kanske va fullt men i Augusti kanske.. Jag vill, Jag vill, Jag vill.
På tal om frisör så har jag tänkt att ja kanske ska färga håret också :D Funderar på en kopparaktig färg, typ som min naturliga hårfärg men ändå inte. Har sett bilder på Ashlee Simpson och jag bara älskar hennes hår. Måste färga mig så jag också .
Gick lite snett när jag skulle lägga upp bilden men här är en länk ist för er som vill titta :D http://www.frisyrer.se/?862&set=false


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så får räcka så. :P
Hade bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0