18 april

Härligt väder?! Jo minsann, de tackar vi för. Var ute och gick i morse, var helt underbart skönt. Solen skiner och värmer på ordentligt, vill ju inte direkt sitta inne en dag som denna.
Efter att jag vart ute i solen städa jag lite i mitt rum och sen satte jag igång och gjorde mig själv lite fin.
Åkte ner till Kharma för att prata med dom om balfrisyr och fick en tid kl 11 på onsdagen. Så nu är de fixat med hår, smink, klänningen bör vara klart ganska snart, väskan och eventuellt skorna om jag nu ska ha dom som jag köpt. Nästa projekt blir väl att fortsätta leta studentkläder och skor.
Studentmössan har kommit idag också =) Såååå kul, Synd att den inte var så snygg som man hoppats på. Är lite för hög för att den ska vara perfekt men den duger :D


Ja det är ju roligt att det gick som man tänkt med att åka till skolan nu på förmiddagen och göra rester......eller inte.
Kom hit något senare än vad jag beräknat göra men är iaf är nu.
Sitter här inte har någon aning om vad jag ska skriva på de olika uppgifterna. Helt tomt i skallen och alla uppgifterna är skittrista verkligen.. Är väl kanske kundvårdsplanen som är lite roligt men just nu har jag ingen fantasi så de är inte så lätt att hitta på massor om ett företag som inte ens finns. Allt ska komma från huvet och som sagt så är de tomt på idéer just för tillfället =(

Hinner nog inte jobba så jätte mkt mer med resterna för kl 15.00 börjar jag jobba. Slutar kl 20.00 så då är det bara att vänta på Andreas som kommer typ 20-kvart i 9 ungefär. Vill verkligen att klockan ska få fort fram tills dess.

Och Emelie kanske kan få jobb här i Karlstad i sommar, och jag hoppas verkligen att hon får det och att hon verkligen vill flytta hit. JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!! känns inge bra att tänka på att hon kommer flytta härifrån efter studenten och nu när jag fick reda på att Emelie kanske kommer stanna...... Åh ja, Man blir ju så glad. Vill inte ha henne flera mil bort.
Självklart vill man ju att ha fler kvar här men det funkar väl kanske inte, hade vart roligt att ha hela gänget i närheten även efter studenten.
Men Emelie ärligt, fan va jag vill att du ska bo här efter skolan också !

Nu måste jag jobba.
Tror att jag kanke skulle kunna bli klar med en uppgift iaf innan jag åker. eller kanske inte. hm ja vi får se.


Vill va med min underbara älskling nu! <3




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, de vore juh hur kul som helst om man blev kvar här nere i kära Värmeland :) Spec i din närhet! ;)
Vi får inte hoppas för mkt bara..
Love you!

2008-04-18 @ 13:53:39
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0