17 april

Igår vart de minsann ingen springtur, tillbringade eftermiddan inne i stan och äntligen hittade jag ett par balskor samt en kuvertväska (också till balen). Kom strax innan 8 från stan och eftersom jag och Anna skulle sola så hann jag inte springa. Märkte igår att jag antagligen har tappat bort mitt solkort också :( lite surt, så jag måste köpa ett nytt om det inte dyker upp hemma nån stans i röran. Men jag och Anna bestämnde oss för att vi skulle åka ner för att kolla om det är nån som har solat klart så vi kan gå in när dom går ut. och som tur var så satt det två utanför som precis hade solat så vi fick låna deras kort. Väldans bussigt av dom !

Jag hatar verkligen att åka buss mellan Kil-Forshaga. Händer alldeless för ofta att Forshaga bussen åker iväg från Ilanda, där jag byter buss, innan jag ens har hunnit komma fram. Blir så jävla less när jag kommer dit och det inte finns nån buss där som väntar på en. Förstår inte att de kan vara så svårt att vänta in alla bussarna som de faktiskt ska göra...... Så idag fick jag ta en annan buss till Forshaga och fick då även ta en promenad från Sisu. TYP ASJOBBIGT. Hade ju inte vart speciellt jobbigt om an inte skulle börja skolan ganska tätt inpå men jag trampade på ganska fort så jag nästan vart svettig när jag kom fram. Men kom bara några minuter för sent.
Hoppas Värmlandstrafik blir bättre på det där nån gång....

Har verkligen inte gjort ett skit i skolan idag, först skulle vi jobba med Kundvårdsplanen men vi gjorde inget. sen var de säljresan och då var de glass som lockade betydligt mer än att sitta o jobba med sen. och nu ska vi snart ha ledarskap, där ska vi iaf få en uppfigt som vi ska göra. Så nått vettugt kanske man kan göra iaf.
Efter lunch iaf ska vi iväg och dreja, fast det är inte förens halv 3 så kanske kan försöka med att göra något innan vi åker dit :D


I morgon får jag träffa My Big Love också! Läääääängtar



Lektionen kallar så jag måste dra mig!

Puss hej








Kommentarer
Postat av: Emelie

Latmask :p

2008-04-17 @ 13:41:06
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0