14 april

ja så sitter man i skolan igen........


I helgen var jag till Andreas, fick låna bilen av min kära mor så på fredag eftermiddag brummade jag iväg.
Har haft det helt underbart som vanligt, blev mkt mys. Hann även med att åka till Västerås, träna och kolla på bio.
Trodde att jag skulle kunna ha hittat nått som man kan ha på studenten när vi var till Västerås men icke..
Bilar kollade vi också på när vi var där, synd att man inte har råd med nån som man verkligen vill ha. Men nån gång kanske, 
Fick lite träningsvärk efter att vi tränat också men aboslut inte som sist. Tur var väl det eftersom jag knappt kunde röra armarna då :P

Men men i morse var jag tvungen att åka från han, så kom iväg vid 5 i halv 8 ungefär och kände mig jätte stressad, men det behövde jag ju inte känna mig eftersom jag var i forshaga typ 5 över halv 10 och började 10 .. så jag hade ju faktiskt kunna vart kvar o gosat lite till. ;) (Lekte lite rally på vägen hem, vilket var lite roligt iaf!)

Ne nu är jag ju då i skolan och skulle egentligen gjort rester men nu lär jag att sticka iväg för jag ska börja jobba kl 3. Så inga rester idag.
Tänkte iofs att jag skulle börja läsa svenska boken ikväll efter att jag jobbat. Hoppas inte att jag är för trött där på kvällskvisten :P

Hihi var roligt att få höra hur Emelie hade haft det i helgen, kommer verkligen sakna henne efter studenten!!!!!!

Älskar dig så Andreas!


Ha de!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Och jag kommer sakna dig i massor efter studenten med :) men kanske att man får ett jobb på stadium i Karlstad en vacker dag =P
Hihi, min helg vad toooknice ;)

2008-04-14 @ 15:06:49
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0